Sosem találnád ki, mije nincs a cégek kétharmadának

Pénzcentrum2015. szeptember 9. 09:01

Miközben az elektronikus kereskedelem évente az ötödével növekszik, a magyar cégek komoly részének honlapja sincs - írja a Népszabadság.

A Bell Research legutóbbi adatai szerint a hazai cégek 65 százalékának nincs weboldala. Mintegy százötvenezer olyan mikro- vagy kisvállalkozás működik, amelyik nincs fent a neten. Bár azt nem lehet tudni, hogy ebből a százötvenezerből hány olyan vállalkozás, amelyik valójában nem működik.

Szakemberek szerint a vállalkozók nagy része nem tudja, hogy az internetes jelenlét ma már kis befektetést jelent, amely gyorsan növeli a bevételt és segít a költségek csökkentésében. Pedig minden friss fogyasztási kutatás azt mutatja, hogy a kereskedelem egyre nagyobb része zajlik az interneten, és az emberek egyre inkább a neten tájékozódnak, mielőtt vásárolnak, mestert hívnak vagy épp igénybe vesznek valamilyen szolgáltatást.

Címkék:
vállalkozás, internet, cégek,