Pénzcentrum • 2014. szeptember 12. 16:15
Hosszú fejlesztőmunka és "titkos" tesztidőszak után újult meg a Shopline mobilra optimalizált weboldala. A mobilverzió megtervezése során a Shopline a Möbius Mobile Marketinget hívta segítségül, a tesztelést pedig a Testbirds csapata végezte.
Jól sikerült a Shopline/Bookline új mobilra optimalizált oldalának indulása. A cégcsoport oldalait eddig is többen nézték mobil eszközről, mint a piaci átlag, de az idei látogatói számok alapján elmondhatjuk, hogy előző év hasonló időszakához képest megkétszereződtek a mobil látogatók. A két weboldalon több mint 16 százalék a mobil látogatások aránya, ebből 11 százaléka a vásárlóknak mobiltelefonon, 5 százaléka pedig tableten használja az oldalakat.
- emelte ki Deák András, a Libri-Shopline Nyrt. üzletfejlesztési igazgatója.
A Shopline csapatát legjobban az érdekelte, milyen élményt is nyújt a felhasználóknak az új mobilos verzió abban a környezetben, ahová szánták: az okostelefonokon.
- tette hozzá Lichter Tamás, a Testbirds ügyvezető igazgatója.
- foglalták össze az eredményket a fejlesztők.