Pénzcentrum • 2010. február 21. 14:02
Megrázta a divatvilágot a hír, hogy február 11-én öngyilkosságot követett el Alexander McQueen angol divattervező. Az üzlet azonban a neves tervező halálával sem állhat meg, a nevével fémjelzett divatmárka tovább él.
A tervező az elmúlt hónapokban többször is beszélt arról, szeretné, ha divatcége halála után is továbbélne. A francia anyavállalat McQueen cégének 32 millió fontos adóssága ellenére is lát fantáziát az üzletben, sőt, a tervező halálával a korábbi kollekciók értéke is megnőhet. Hírek szerint a tervező halálát követő napokban 1400%-os forgalomnövekedést produkáltak a McQueen-termékek.
Francois-Henri Pinault, a PPR elnök-vezérigazgatója legutóbbi nyilatkozatában is tisztelettel adózott McQueen emléke előtt, úgy írta le őt, mint egy zsenit, egy költőt, és egy igaz barátot. A Gucci-csoport elnök-vezérigazgatója, Robert Polet is méltatta a 40 évesen elhunyt tervezőt és munkásságát: "Hiszünk a márka jövőjében" - jelentette ki egyértelműen.