Pénzcentrum • 2009. november 26. 10:32
Indulása után nem sokkal megszűnik a magyar borok népszerűsítésére létrehozott Bormarketing Kft. A borászok szerint a társaság működése a túlzott bürokrácián bukott el - írja a Magyar Nemzet.
Már a hónap elején lemondott a borászok tulajdonában lévő Bormarketing Kft. összes tagja, az ügyvezető kivételével. A tegnapi közgyűlésen két szembenálló vélemény körvonalazódott: az egyik csoport azt szorgalmazta, hogy a borászok fogjanak össze és ne engedjenek az agrártárca bürokráciájának, a velük szembenállók viszont azt szerették volna, hogy fogadják el a minisztériumi javaslatot, amely szerint a kft. pályázaton nyerné el a működéséhez szükséges forrásokat. Ez korábban automatikusan érkezett a céghez.
A magyar borok népszerűsítése érdekében létrehozott társaságnak komoly tartozásai is vannak, ezért az is felmerült, hogy "hagyják veszni", és hozzanak létre egy új szakmaközi szervezetet.