Orosz Márton • 2009. november 11. 04:32
Tegnap adták át az "Év internetes kereskedője 2009" díjat. A közönségszavazás, majd azt követően a szakmai zsűri döntése alapján a rangos elismerés nyertese idén is a Bookline.hu online áruház lett.
A közönségszavazás, majd azt követően a szakmai zsűri döntése alapján a CIB Bank, az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a Kirowski által életre hívott "Év Internetes Kereskedője Díj" 2009. évi nyertese a Bookline.hu online áruház lett.
2009. szeptember 21-jétől október 18-ig tartott az "Év Internetes Kereskedője" díj közönségszavazási időszaka, amelynek során több mint 10 ezer szavazat döntötte el, hogy ki kerül be a legjobb 10 közé. A több mint 800 jelölt weboldalból a legtöbb szavazatot kapott TOP 10 internetes kereskedő, amelyek közül a szakmai zsűri 2009 legjobb e-kereskedőjét kiválasztotta, az alábbiak (ABC-sorrendben): bookline.hu, brands.hu, edigital.hu, jateknet.hu, netpincer.hu, ruhafalva.hu, shop.builder.hu, teszvesz.hu, tulli.hu, utisugo.hu.
Starcz Ákos, a Bookline.hu vezérigazgatója
A verseny élmezőnyébe többen már sokadik alkalommal kerültek be. A legnépszerűbb cikkek a könyvek, elektronikai cikkek, étel-ital, utazás, ruhaneműk, játékok, illetve továbbra is népszerűségnek örvend az online piactér is.
A szakmai zsűri a döntéshez értékelte — többek között — a vállalkozások üzleti modelljét, az alapkoncepció és ötlet egyediségét, az elért üzleti eredményeket, a felhasználó-barátságot, valamint a megvalósítás és a használhatóság minőségét is. "Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője", valamint "Az Év Innovatív Kereskedője 2009" a közönségszavazatok száma alapján a TOP 30-ba jutott kereskedők közül került kiválasztásra.
A Bookline.hu az ötödik alkalommal megrendezett verseny során immár másodjára nyerte el a címet, s ezzel ismét jogot szerzett arra, hogy egy évig használhassa "Az Év Internetes Kereskedője 2009" megjelölést. Ezzel elnyerte a CIB Bank által átadott értékes ólomkristály díjat, valamint a Google által felajánlott hirdetési lehetőséget.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A klasszikus antikvár és új könyvek mellett jelenleg idegen nyelvű könyvek, műszaki és drogériai termékek, játékok és ajándékok is jelen vannak a Bookline termékkínálatában. A cég - a Pénzcentrummal együtt - a Central European Media & Publishing (CEMP) vállalatcsoport tagja.
Starcz Ákos, a Bookline.hu vezérigazgatója a díj átvételekor elmondta: nagy öröm számára, hogy idén ez a második rangos elismerés, amelyben a Bookline.hu részesül, hiszen neves könyvterjesztőket maga mögé utasítva tavasszal megkapták a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülésének "Év kereskedője" díját is. A vezérigazgató szerint az a munka, amit elkezdtek, az online és az offline világban egyaránt elismerést kapott, ez is bizonyítja, hogy jó úton járnak, helyes a cég stratégiája.
A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztotta "Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét" is, amely elismerést a Bigyoshop.huzsebelte be. A webhop elsősorban különleges, humoros, termékeket forgalmaz.
Idén első alkalommal kiosztották "Az Év Innovatív Internetes Kereskedője" díjat, amelyet a Netpincér.hu kapott. A honlapon a felhasználók kényelmesen és egyszerűen válogathatnak bármely, Magyarországon a megadott címre házhoz szállító étterem kínálatából.
Az eredményhirdetés kapcsán elhangzott: az internetes kereskedelem szegmenségben a válságban is egyértelmű növekedés tapasztalható, jelentős részben az internethasználat terjedésének köszönhetően. A magyar internetezők mintegy 27 százaléka vásárol a világhálón, a GKIeNET statisztikája szerint az online áruházak forgalma (az online turisztikai és biztosítási szolgáltatások nélkül) 2009-ben elérheti a 95 milliárd forintot.