Pénzcentrum • 2009. november 10. 15:12
A közönségszavazás, majd azt követően a szakmai zsűri döntése alapján a CIB Bank, az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a Kirowski által életre hívott "Év Internetes Kereskedője Díj" 2009. évi nyertese a Bookline.hu online áruház lett.
A Bookline.hu az ötödik alkalommal megrendezett verseny során immár másodjára nyerte el a címet, s ezzel ismét jogot szerzett arra, hogy egy évig használhassa "Az Év Internetes Kereskedője 2009" megjelölést. Ezzel elnyerte a CIB Bank által átadott értékes ólomkristály díjat, valamint a Google által felajánlott hirdetési lehetőséget. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztotta "Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét" is, amely elismerést a Bigyoshop.hu zsebelte be. Idén első alkalommal kiosztották "Az Év Innovatív Internetes Kereskedője" díjat, amelyet a Netpincér.hu kapott.
A Bookline.hu Magyarország legnagyobb internetes kereskedője. A társaság a magyar piacon kívül jelen van a román és a szlovák internetes piacon is. A klasszikus antikvár és új könyvek mellett jelenleg idegen nyelvű könyvek, műszaki és drogériai termékek, játékok és ajándékok is jelen vannak a Bookline termékkínálatában. A cég - a Pénzcentrummal együtt - a Central European Media & Publishing (CEMP) vállalatcsoport tagja.
Korábban: "Tudunk olcsóbbak lenni" - interjú
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az első 10 helyezettről közönségszavazás döntött, a szavazatok száma idén meghaladta a tízezret. A netezők által leginkább kedvelt kereskedők közül egy szakmai zsűri döntött, 60%-ban szubjektív, 40%-ban objektív mérlegeléssel.
Az eredményhirdetés kapcsán elhangzott: az internetes kereskedelem szegmenségben egyértelmű növekedés tapasztalható, részben az internethasználat terjedésének köszönhetően. A magyar internetezők mintegy 27 százaléka vásárol a világhálón, a GKI statisztikája szerint az online áruházak forgalma 2009-ben elérheti a 95 milliárd forintot (turisztika és biztosítás nélkül).