Pénzcentrum • 2009. szeptember 3. 05:20
A Lidlben igazi élmény lehet a bevásárlás - ez derül ki az áruházlánc 2009/2010-es kampányából. A napokban a TV-képernyőkre kerülő spotoknak Gianni a főszereplője: a sztárséf rengeteg humorral fűszerezve tanítja meg kuktáinak mestersége fortélyait. A filmek elkészítésében egy igazi sztárrendező is közreműködött.
Egy igazi magyar celebet nyert meg magának a Lidl. A német tulajdonú keménydiszkont-áruházlánc új arca a műsorvezető, sztárséf, étteremtulajdonos Gianni Annoni lesz.
Gianni nem csak a tévéreklámokban szerepel, hanem kedvenc receptjei olvashatóak lesznek női magazinokban, bulvárlapokban is.
A Lidl Magyarország új kampányának televíziós spotjait a TBWA reklámügynökség készítette, rendezőként pedig Goda Krisztina, a Csak szex és más semmi, a Szabadság, szerelem, és a Kaméleon című sikerfilmek alkotója jegyzi.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az áruházlánc hetente új téma köré csoportosítva kínálja minőségi termékeit: a görög, olasz vagy spanyol hetek alatt mindenki felfrissítheti a nyári emlékek ízvilágát.
Úgy tudjuk, a reklámfilmek hamarosan láthatóak lesznek a hazai TV-cstornákon, természetesen mi is igyekszünk a lehető leghamarabb bemutatni őket olvasóinknak.