Pénzcentrum • 2025. január 21. 14:01
A jobb kiszolgálás érdekében a légitársaság változtatásokat vezetett be, hogy az utasok könnyebben hozzáférjenek az ügyfélszolgálathoz.
A Wizz Air bejelentette, hogy az ügyfelek jobb kiszolgálása érdekében fontos módosításokat vezetett be az ügyfélszolgálati tevékenységében. Január 28-tól a Wizz Air megszünteti emelt díjas telefonszámát, a magyar ügyfelek ezentúl a Wizz Air megújult Súgóközpontjában még egyszerűbben találhatják meg a számukra legszimpatikusabb érdeklődési módot, köztük a légitársaság ügyfélszolgálatának helyi tarifás telefonszámát is.
A légitársaság azt javasolja utasainak, hogy a leghatékonyabb és leggyorsabb segítség érdekében a Wizz Air honlapján, vagy mobilalkalmazásán keresztül intézzék ügyeiket. Ezeken a felületeken módosítható legegyszerűbben a foglalás, igényelhető visszatérítés, illetve a késésekkel, esetleges járattörlésekkel kapcsolatos ügyintézés is így intézhető a leggyorsabban.
A járatokkal, foglalással, csomagkezeléssel kapcsolatban a nap 24 órájában működő, angolul, németül és olaszul beszélő chatbot, Amelia azonnali segítséget tud adni. Összetettebb kérdéseknél pedig live chaten keresztül is 0-24-ben fel lehet venni a kapcsolatot a Wizz Air munkatársával.
Az ügyfélszolgálat a Wizz Air számára az egyik legfontosabb terület, ezért a légitársaság folyamatosan fejleszti. Tavaly indult el például az Amelia Voice szolgáltatásuk, amely automata tájékoztatást és alapvető tanácsokat nyújt egy adott járat esetleges csúszása vagy törlése esetén.