Agyad eldobod: ennyibe kerül 5 nap Harkányban egy 4 fős családnak az októberi hosszú hétvégén

Pénzcentrum2024. szeptember 24. 16:04

Hamarosan elérkezik az ősz közepére eső hosszú hétvégék időszaka, ami remek alkalmat kínál a pihenésre. Október 23. és november 1. munkaszüneti napjai lehetőséget adnak néhány nap szabadsággal akár 5 napos kikapcsolódásra is. A belföldi árak azonban emelkedhetnek az ünnepi időszakban, míg a külföldre vágyóknak magasabb repülőjegyárakkal kell számolniuk. Megnéztük, mennyibe kerülhet egy családi kiruccanás a népszerű Harkányba, ahol nem csak a fürdőt próbálhatjuk ki, de a környező erdőkben is kirándulhatunk.

Habár néha úgy tűnik, még csak most kezdődött el az év, hamarosan itt az október, a halottak napja, onnan pedig már csak egy ugrás a karácsony. De ne csüggedjünk, hiszen van még két szuper lehetőség is hosszú kikapcsolódásra, még akkor is, ha szabadságaink lassan elfogynak.

Október 23. idén szerdára esik, így két nap szabadsággal egy 5 napos extra hosszú hétvégét rendezhetünk magunknak. Sőt, van még egy lehetőségünk: mivel november 1. szintén munkaszüneti nap, az péntek, egy nap szabadsággal egy csodás 4 napos hétvégénk lehet. Jó tudni iskolás gyerekek szüleinek, hogy az őszi szünet idén erre az utóbbi időszakra esik, hiszen

• az őszi szünet előtti utolsó tanítási nap 2024. október 25. (péntek),
  • a szünet utáni első tanítási nap 2024. november 4. (hétfő).

Aki ebben az időszakban utazna, annak számítania kell, hogy belföldön egészen biztosan magasabban lesznek az árak, de ha külföldre készülünk, a repülőjegyek dinamikus árazása miatt számoljunk magasabb költségekkel az érintett hétvégéken.

Még augusztusban foglalkoztunk vele, hogy mennyibe kerül egy 4 fős családnak 6 nap Hajdúszoboszlón, 560 ezer forint, most megnéztük, mennyiért pihenhet egy ugyanekkora társaság mondjuk az október 23-i héten a népszerű Harkányban, ahol a gyógyvizes fürdő egész évben nyitva van, de kirándulásra is kiválóan alkalmasak a Mecsek és a Zselic lankái, nem is beszélve a Siklósi vár izgalmairól.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A szállás egy négycsillagos hotelben, a Dráva Hotel Thermal Resortban 4 főnek 480 ezer forint, ebben benne van a reggeli és a vacsora is, így azzal már nem lesz gond. A belépő a gyógyfürdőbe a családi jegy 18 900 forint egy napra egy ekkora társaságnak. Ha csak 2 napot fürdőzünk és a büfében elköltött forintokat nem adjuk hozzá, sem az úti költséget máris 520 ezer forintnál tartunk egy hosszú hétvégéért.

Ha azonban olcsóbb szállásra vágynánk, arra is van lehetőség: apartmanházakat 100 ezer 150 ezer forint között tudunk kibérelni erre a négy napra, itt azonban az étkezésről magunknak kell gondoskodnunk. Az egyik legjobb értékelést kapott étterem a Szigeti Halászcsárda, itt leveseket 1100 forintért, halászlé 3500-4500 forint, a főétel 3900 – 4900 forintba kerül, tehát egy 4 fős család 30 ezer forintot biztosan otthagy egy ebédért vagy vacsoráért.

Címkék:
utazás, étterem, szálloda, forint, árak, fürdő, október, szünet, apartman, termál,