Elhárultak a problémák a Wizz Airnél: ezt közölte a légitársaság

Pénzcentrum2024. július 20. 08:50

„A Wizz Air megerősíti, hogy a légitársaság kollégáinak erőfeszítéseit követően a nemzetközi informatikai partnerénél jelentkező szolgáltatói probléma megoldódott, online rendszerei újból megfelelően működnek" - közölték a pénteki globális informatikai leállást, mely a légitársaságot is érintette.

Ahogy arról lapunk is beszámolt, július 19-én hajnalban egy informatikai hiba okozott fennakadásokat világszerte, érintette a repülőtereket, bankokat is. A Budapest Airport pénteken délelőtt azt közölte: az Eurowings, Ryanair, Turkish Airlines és Wizz Air járatait érinti a hiba, ezért több légitársaság manuálisan végzi az utasfelvételt. A Wizz Air akkor azt közölte: jelenleg nem elérhető weboldala és mobilalkalmazása sem; továbbá foglalási rendszerük sem működik. Pénteken éjjelre azonban elhárultak a problémák.

A Wizz Air megerősítette, hogy a nemzetközi informatikai partnerénél jelentkező szolgáltatói probléma megoldódott, online rendszerei újból megfelelően működnek. "A légitársaság irányelvei szerint a járattörlésben érintett utasok automatikus visszatérítést kapnak: a rendszer a járatuk indulását követő 24 órán belül a viteldíj 120 százalékát küldi meg nekik WIZZ-pontban. Emellett a Wizz Air utasai a hivatalos weboldalon, valamint a mobilalkalmazáson keresztül átfoglalhatják járatukat vagy kérhetik a viteldíj 100 százalékának készpénzes visszatérítését is" - közölte a légitársaság.

 

Címkék:
utazás, nyaralás, Wizz Air, repülő, légitársaság, nyár, online, leállás, hiba, repülőtér, ferihegy, wizzair, reptér, liszt ferenc repülőtér, járat, járatkésés, járatkiesés, járattörlés,