Jó hírt kaptak a fővárosi tömegközlekedők: a BudapestGO-t érinti, sokan fognak örülni

Pénzcentrum2024. február 8. 11:32

A 2023-as év legjobb applikációjának járó díjat nyerte el a BudapestGO – olvasható a BKK sajtóközleményében. A Magyar Marketing Szövetség a Budapesti Közlekedési Központ saját fejlesztésű alkalmazását 21 pályázat közül választotta a legjobbnak. A BudapestGO letöltőinek száma idén februárra elérte a 4,4 milliót, a BKK eseti jegyértékesítésében már 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya.

Az „Év honlapja” pályázat keretében az „Év Applikációja” kategóriában olyan alkalmazásokat lehetett nevezni, amelyek amellett, hogy segítik és szórakoztatják a célközönséget, az online marketing elemeit is sikeresen ültetik át mobileszközökre. Ebben a szekcióban kiemelt szempont volt az innováció, a funkcionalitás, valamint a jól áttekinthető modern felületek felhasználása.

Az „Év honlapja” díj kategóriái közül az előző évekhez hasonlóan az E-kereskedelem, a Szolgáltatás, a B2B weboldalak, valamint az Év applikációja és a Turizmus kategóriák voltak a legnépszerűbbek. A versenyre összesen 287 pályázat érkezett, az „Év applikációja” kategóriában 21 pályázat közül nyerte el a legjobbnak járó, első díjat a BudapestGO.

„Büszkék vagyunk, hiszen ez a díj megerősít minket abban, hogy egy olyan innovatív, digitális alkalmazást sikerült megalkotnunk, amellyel egyszerűen tervezhetővé és kiszámíthatóbbá vált a közösségi közlekedés, továbbá a jegy- és bérletvásárlás is pár kattintással, gyorsan és környezetkímélő módon elintézhető” – mondta el Diószegi Ágnes. A BKK Ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettese hozzátette, a díjazott applikáció – amely a könnyű használhatósága miatt az egyik legnépszerűbb magyar fejlesztésű alkalmazás Magyarországon –, a BKK szakemberei mellett a társaság partnereként dolgozó Supercharge, Telekom Rendszerintegráció (T-Systems) és a realCity csapatának munkáját is dicséri.

Kilőtt a letöltők száma

Az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltő száma. Havonta 4 millió útvonaltervezés történik az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint 10 millió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők. Az alkalmazás népszerűségét az is mutatja, hogy a BKK jegyértékesítésében már közel 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya. Nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek 34 százalékát, a diákbérleteknek pedig a 40 százalékát használják okostelefonjukon az utasok.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

A BKK célja az applikációval, hogy a jövőben további kényelmi funkciókkal és bővülő digitális szolgáltatásokkal még könnyebbé tegye a fővárosban közlekedők életét, növelje a fenntartható digitális jegyek részarányát a jegy- és bérletvásárlásban.

Címkék:
bkk, digitális, pályázat, Budapest, díj, applikáció, budapesti tömegközlekedés,