Pénzcentrum • 2023. december 27. 13:05
A OTP Bank elhárította a hibát, így ismét működik a SimplePay fizetési rendszer a MÁV-alkalmazásban és az internetes jegyértékesítési csatornákon (Elvira) - közölte a Mávinform szerda délelőtt honlapján.
Ahogy azt mi is jeleztük reggel a MÁV applikációval gondok adódtak a délelőtt folyamán és nem lehetett jegyet vagy bérletet vásárolni az alkalmazásból, azonban már elhárult a probléma, ismát működik rendeltetészerűen az applikáció.
A vasúttársaság Facebook-oldalán korábban azt közölte, hogy nem működött a rendszer, jegyet váltani a pénztáraknál, a jegyautomatáknál és a vonatokon lehetett. A sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és többszöri vásárlás esetén intézkedik az automatikus visszafizetésről az online fizetésnél használt bankszámlára - tudatták.