MTI • 2020. október 5. 15:01
Hibázott a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), amikor nem szüntette meg a jegyvásárlás lehetőségét a jelenleg nem működő reptéri buszjáratra, ugyanakkor a 2013-2014-ben létrejött szerződési rendszer akadályozza a jogos igények kielégítését, ennek megváltoztatásán dolgoznak - reagált Draskovics Tibor, a BKK Zrt. igazgatósági elnöke Vitézy Dávidnak, a Budapest Fejlesztési Központ vezérigazgatójának levelére.
A BKK nyilvánosan elismerte, hogy hibázott, a hibáért felelős vezető emiatt már nem is dolgozik a társaságnál. A vezérigazgató pedig intézkedett, hogy hasonló hiba a jövőben ne forduljon elő. A jegyek árát a BKK visszatéríti - írta Draskovics Tibor levélben.
Vitézy Dávid vasárnap a közösségi oldalán tette közzé a Draskovics Tibornak írt levelét, amelyben az állt: a társaságnak díjfizetés nélkül, tizenöt napos átfutási idővel joga lett volna a 100E autóbusz - koronavírus-járvány miatti - leállítása után - vagy éppen előzetesen - a reptéri vonaljegyek költségmentes törlésére az automaták kínálatából.
- fogalmazott Vitézy Dávid, aki a 2013-ban a BKK akkori vezetőjeként aláírta a 300 új jegyautomata telepítésére és üzemeltetésére vonatkozó, a T-Systems Magyarországgal kötött megállapodást. Draskovics Tibor válaszlevelében azt írta, hogy a BKK számára előnytelenek a 2013-14-ben megkötött, a jegyértékesítő automaták üzemeltetésére vonatkozó szerződések.
Draskovics Tibor rámutatott, azonnali intézkedés, az "egy gombnyomás" helyett levelezésre és 15 napos várakozásra kényszerül a BKK még egy olyan egyszerűnek tűnő ügyben is, mint egy jegyfajta értékesítésének felfüggesztése.