Pénzcentrum • 2017. július 3. 08:36
Még mindig bizonytalan a sorsa azoknak a magyaroknak, akik Törökországba utaztak a Green Holidays utazási irodával. Egy-két estére kifizették a szállást, de mi lesz a tervezett álomnyaralással? Ezt tudjuk eddig.
Tegnap a Pénzcentrum is foglalkozott a csődbe ment Green Holidays utazási iroda ügyével. Abban a cikkbe leírtuk, hogy az iroda tegnap óta nem tudja folytatni utazásszervezői tevékenységét, így hoppon maradtak azok az utasok, akik az irodával indultak nyaralni.
Mára virradólag újabb részletek derültek ki a csőddel kapcsolatban. A hvg.hu cikke szerint:
- Legalább egy esetben az utazási iroda több embernek adta el ugyanazt a repülőjegyet.
- A szállásokért és a repjegyekért a teljes díjat beszedték az utasoktól, de azt legalább részben (a repjegyek esetén) vagy teljes egészében (a hotelek esetén) nem fizették ki a légitársaság és a szállásadók részére.
- Az ankarai magyar nagykövetség munkatársai a helyszínen segítik a hoppoon maradt turistákat, 47 eurót kell fizetniük szermélyenként minden magyarnak, hogy a hotelben maradhasson.
- Egyelőre kaptak enni és inni is pórul járt honfitársaink a hoteltől és más családoktól.
- Vannak kisbabák is a csoportban.
- A Green Holidays munkatársai több órás késéssel feltűntek a reptéren, de a hotelből felszívódtak.
Korábban megjelent sajtóhírek alapján az utazási iroda felelősségbiztosítója az UNIQA, társaság kéri, hogy igényeiket a biztosítónál jelentsék be, a következő elérhetőségen: info@uniqa.hu.
Címkék: