Magyar Hírlap • 2015. július 21. 10:31
Ötcsillagos álomutazás és búvárkodás helyett lelakott hotelszoba és hiányos ellátás várta a vendégeket az egyiptomi Hurghadán - írja a Magyar Hírlap.
A Budapesti Békéltető Testülethez (BBT) fordultak azok az utasok, akik tavaly novemberben ötcsillagos szállodában foglaltak szállást mintegy félmillió forintért. A hotel azonban elhanyagolt és lelakott volt, az ellátás hiányos, a tengerparton korall csak elvétve volt látható. Az étteremben macskák és madarak piszkítottak, a napozóágyak az ügyfelek szerint rozsdásak és koszosak voltak, a szoba kiszellőztethetetlen, a klíma pedig hangos volt.
Miután nem sikerült megállapodni az utazási irodával a békéltetőtestület ajánlást tett az utazási irodának, hogy 15 napon belül fizessen vissza a fogyasztónak 108 ezer forintot. Az iroda ennek nem tett eleget, mivel a panaszt nem találták megalapozottnak. Annyi változás, hogy az idei katalógusban a szálloda már csak négy csillag pluszos, és a búvárkodás már nem szerepel a kiemelt részben.