Pénzcentrum • 2015. március 23. 09:01
Komoly reklámkampánnyal igyekezett magához csábítani utasokat a hétvégén az Uber, aminek nem örültek a hagyományos taxitársaságok, amelyek egyébként a kormánytól várnának megoldást - írja a Napi Gazdaság.
- mondta Metál Zoltán, az Országos Taxi Szövetség elnöke. Jelenleg több mobiltelefon-alkalmazás is van, amelyek közül a Wundercar és az Uber a legismertebb.
- mondta lapunknak Rob Khazzam, az Uber magyarországi bevezetésért felelős vezetője. Eddig több mint tízezer felhasználó töltötte le az applikációt, és több ezer - városon belüli - utazás már meg is történt, ami azt jelzi, hogy a rendszernek van létjogosultsága. Az Uber magyarországi működésének elején 6,5 perc alatt tudtak autót biztosítani, ez mostanra 4,5 percre csökkent.