Világgazdaság • 2014. szeptember 10. 11:03
A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) július óta tíz utaspanasz ügyében indított eljárást az Orangeways ellen. A cég szerint az utasszámhoz viszonyítva a panaszok száma nem éri el a 0,5 százalékot - írja a Világgazdaság.
A panaszok arról szóltak, hogy az Orangeways járata nem indult el a meghatározott időpontban, ezt a szolgáltató vagy nem jelezte előre, vagy csak az utolsó pillanatban sms-ben. További panasz a mentesítő járat elmaradása, illetve a szolgáltató egy későbbi, esetenként napok múlva induló járatot jelöl meg mentesítőként
- közölte a lappal a hatóság.
A társaság évente 300 ezer utast szállít, és bár mindig vannak panaszok ezek aránya az utasszámhoz viszonyítva nem éri el a 0,5 százalékot sem - tájékoztatta a lapot Kovács Miklós az Orangeways vezérigazgatója.
Címkék: