Pénzcentrum • 2014. április 24. 18:30
A Liszt Ferenc Repülőtéren a 2A terminálon is megnyílt a BKK új ügyfélpontja. A jegy- és bérletvásárláson kívül közlekedési, valamint turisztikai információkkal is szolgálnak majd a közlekedési vállalat munkatársai.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminálján 2013 júliusában megnyílt ügyfélponthoz hasonló kialakításban a 2A terminálon is megnyílt a Budapest Közlekedési Központ (BKK) új ügyfélpontja. Mindkét ügyfélpont rendkívül népszerű, komoly a forgalmuk, és létrejöttük több évtizedes adósságot törleszt a turisták és hazaérkezők felé. A terminálokon megvalósult ügyfélpontokon a jegyek és bérletek értékesítésén kívül angolul beszélő kollégáink turisztikai és egyéb fontos közlekedési információkkal is szolgálnak a fővárosba érkezők számára - tájékoztatta lapunkat a BKK.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminálján nyílt ügyfélponton kívül további két új ügyfélközpontot nyitottak meg 2014 márciusában az M4-es metró két végállomásán: Kelenföld vasútállomáson és a Keleti pályaudvarnál.
2016-ig három ütemben, a város legforgalmasabb pontjain létesítenek további ügyfélközpontokat, melyek részben a pénztárak feladatait is átveszik. Az értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer kialakításához, hiszen mindenben megfelelnek, hogy a bevezetendő jegyrendszer igényeit kiszolgálják, támogassák. Az ügyfélközpontok szolgáltatásait az új jegykiadó automaták is kiegészítik. A jegy- és bérletvásárlás a nyitvatartási időn túl sem okozhat gondot, hiszen ezek a legtöbb helyen a nap 24 órájában rendelkezésre állnak majd.