Magyar országimázs: erre mennek el százmilliók

Pénzcentrum2014. március 11. 19:01

Sorra jelennek meg a külföldi sajtóban a Magyarország turisztikai látványosságait bemutató cikkek: a CNN, a New York Times, az angol Daily Mail és a Sunday Times is közölt az elmúlt évben a romkocsmák, a termálfürdők és a magyar konyha érdemeit méltató írást. Népszerűségünk azonban nem ok nélküli: a cikkek egy része állami költségvetésből finanszírozott tanulmányút eredményeképp született, más része pedig előre megrendelt, szponzorált tartalom.

A CNN-en megjelent, hazánk nevezetességeit méltató Destination: Hungary cikksorozat például nettó 400 ezer euróba, vagyis mintegy 125 millió forintba került. Mint azt a Travelo.hu megtudts, a Magyar Turizmus Zrt a 2013-as külföldi médiahirdetésekre összesen mintegy 800 millió forintot költött. Nagy kérdés azonban, mit várunk ezért a befektetésért cserébe? A válasz egszerű: nyilván azt, hogy özönleni kezdjenek az egyedi és szervezett utak keretében hazánkba látogató turisták. Ezt azonban másként is el lehet érni.

Amennyiben kíváncs vagy, hogy működik a magyar országimázs, KATTINTS a Travelo.hu cikkére.

 

Címkék:
utazás, magyarország,