Pénzcentrum • 2013. július 2. 19:04
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselete együttműködésben a VOLT és a Sziget Fesztivál ausztriai promóciós irodájával számos közös akciót valósít meg annak érdekében, hogy idén is minél több fiatal érkezzen a hazai könnyűzenei fesztiválokra a szomszédos Ausztriából.
A könnyűzenei programok promóciója egyben országmarketing is, amely a fiatalos, "trendi életérzést" közvetíti hazánkról külföldön. Évente mintegy 10 ezer osztrák fiatal enged is a "csábításnak", és látogat Magyarországra a rendezvények apropóján.
Az MT Zrt. a fesztiválok népszerűsítése érdekében idén is több rendhagyó kampányban vesz részt az osztrák piacon. Az egyetemistákat az elmúlt hónapban az Uniscreen egyetemi információs TV-csatornán keresztül reklám-szpotokkal, nagyméretű plakátokkal, valamint a közösségi médián és a Volume zenei magazinnal közösen szervezett nyereményjátékkal érték el.
A "korán ébredők" kedvezményes áron válhattak jegyet a fesztiválokra, amelyek programjai kiemelt megjelenést kapnak az ausztriai turisztikai képviselet által indított Rot Weiß Rot in Ungarn turizmus-mozgalom profilján keresztül is.