Pénzcentrum • 2013. március 5. 13:03
Új, a magyar turizmus fejlesztését is célzó szolgáltatást mutatott be a Wizz Air, Kelet-Közép-Európa legnagyobb diszkont légitársasága.
Újfajta hirdetési formákkal találkozhatnak a légi utasok - jelentette be keddi sajtótájékoztatóján a Wizz Air légitársaság. Az innovatív fejlesztés lényege, hogy videós kampányokkal reklámozzák az egyes desztinációkat, így Magyarországot is.
A látványos kisfilmekkel segítenek az útazás céljának kiválasztásában, így már a jegyvásárlás, vagy a foglalás előtt, a társaság honlapján találkozhatnak velük az érdeklődők. A diszkont légitársaság célja, hogy az adott országban működő kisebb-nagyobb vállalkozások (leginkább turisztikai szolgáltatók, kereskedelmi szálláshelyek) is megjelenhessenek a kisfilmekben.
"A videók tippeket adnak az utazáshoz, az autóbérléshez, ahhoz, hogy mit érdemes felkeresni az adott városban, országban, éttermeket, szálláshelyeket ajánlanak" - mondta el a sajtótájékoztatón Daniel de Carvalho, a vállalt kommunikációs vezetője.
A kisfilmek magyar gyártásban készülnek, az első videó Budapestet mutatja be.