A felszín alatti vizek országa lettünk

Pénzcentrum2012. január 13. 10:02

Új országmárka bevezetésén dolgozik a Magyar Turizmus Zrt.: legújabban a felszín alatti vizek országa lettünk - írja a Népszabadság.

Az országmárka célja az utazási kedv felkeltése, egyfajta sajátos hangulat közvetítése. Ezt a cél szolgálja például az az országimázsfilm, amit a repülőjáratokon is vetítenek. Mindemellett fontos, hogy legyen egy jól megjegyezhető, azonosítható országmárka, ami előbb-utóbb minden külföldi számára egyet jelent Magyarországgal. A kormány szakértői által az Új Széchenyi Tervben ez a turisztikai marketing, amit a Gyógyító Magyarország fejezetben foglaltak össze. Lényege az a felbecsülhetetlen értékű gyógyvízkincs, ami különleges turisztikai értékkel, pontosabban vonzerővel ruházza fel országunkat.

A felszín alatti vizek országa mint márka a legújabb a marketingfőcsapásban. Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója a lapnak elmondta: termékből márkát faragni nagyon lassú munka, ráadásul a sikerhez mindenki részvételére szükség volna, a BKV-ellenőrtől kezdve a gyógyfürdő pénztárosáig.

Címkék: