Pénzcentrum • 2011. augusztus 25. 11:32
A MÁV-START Zrt. internetes jegyértékesítési rendszere technikai okok miatt bizonytalan ideig nem elérhető, a jegykiadó automaták az ország egész területén nem üzemelnek.
A szakemberek jelenleg is folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán, mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél előbb újra az utasok rendelkezésére álljon a teljes e-ticket rendszer.
Azok az utasok, akik már az interneten keresztül megváltották a belföldi menetjegyüket, de még nem nyomtatták ki a jegykiadó automatából, a menetjegy nélkül is felszállhatnak a vonatra. Ehhez és a pótdíjazás elkerüléséhez mindenképp az együttműködésükre van szükség a vonat fedélzetén: a menetjegy megvásárlásának igazolásaképpen feltétlenül szükséges, hogy megadják a jegyvizsgálónak az e-mail címüket és a vásárlás időpontját, aki az alapján egy ún. utasleadási lapot tölt ki. Ezt a dokumentumot az utasnak el kell juttatni a MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálatára e-mailben (eszrevetel@mav-start.hu), faxon (06 1 511 2093), levélben (MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.) vagy személyesen.
Az ebben az időszakban interneten vásárolt nemzetközi jeggyel utazni szándékozók - ha még nem vették át a menetjegyüket - csak új menetjegy váltásával kezdhetik meg nemzetközi utazásukat, amit bármely nemzetközi pénztárban megválthatnak. Természetesen a regisztrált e-mail cím, a vásárlás időpontja megjelölésével, és az eredeti jegy benyújtásával az Ügyfélszolgálaton keresztül igényelhető az újonnan, pénztárnál váltott nemzetközi menetjegy kezelési költség levonása nélküli visszatérítése is.
A személyszállító vasúttársaság kéri, hogy az ebben az időszakban nemzetközi jeggyel utazni szándékozók az indulás előtt keressék fel a személyes ügyfélszolgálatok egyikét. Ezek elérhetőségei a MÁV-START Zrt. honlapján megtalálhatók.