Pénzcentrum • 2011. június 7. 20:02
A Magyar Turizmus Zrt. és a Sziget Kft. összefogásában, Ausztriában idén is összehangolt kampány indult annak érdekében, hogy minél több osztrák fiatal látogasson el a hazai könnyűzenei fesztiválokra, ehhez kapcsolódóan pedig hazánkba szervezzék idei nyaralásukat is.
Június 17. és 26. között a bécsi Strandbar Herrmann területén "Hungary Beach" név alatt működő rendezvénysorozat 10 napján keresztül közel 15-20 ezer célcsoportba tartozó osztrák fiatal találkozhat a VOLT Fesztiválra szóló közvetlen invitációval, amelyet az MT Zrt. mellett DJ-k és fellépő együttesek is népszerűsítenek. A bécsi strandbár homokos fövenyén a fiataloknak és családosoknak szóló programok mellett flatscreen kivetítőkön a VOLT Fesztivál promóciós filmje és egyéb kedvcsináló turisztikai programajánlók is folyamatosan vetítésre kerülnek - tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus Zrt.
A soros magyar EU elnökség impozáns bécsi zárórendezvényén, a központi Michaeler Platzon magvalósuló köztéri galérián keresztül bemutatásra kerülő 18 Magyarország impresszió közül az egyiket kifejezetten a Szigetnek szentelték. A szabadtéri kiállítás egész júniusban látható Bécs szívében, így minimum 3 millió látogatókontaktus valószínűsíthető.
Az MT Zrt. marketingterve idén kiemelt helyen említi azt a célkitűzést, hogy Ausztriában a fiatalabb korosztály körében is erőteljes promóciós támogatást kapjon Magyarország mint turisztikai desztináció. Erre kitűnő lehetőséget adnak az olyan könnyűzenei- és sportprogramok, mint például a nyári könnyűzenei fesztiválok, pl.:VOLT, Balaton Sound, Bikefest, Sziget, stb. A könnyűzenei programok promóciója egyben országmarketing is, amely a fiatalos, "trendi életérzést" közvetíti külföldön hazánkról.