Pénzcentrum/MTI • 2011. február 11. 11:15
A főváros irányából lezárták az M6/M60 autópálya alagútláncát, miután az autópályát üzemeltető cég felszíni repedéseket észlelt a "C" jelű alagút bevezető északi szakaszán.
A Mecsek Autópálya Koncessziós Zrt. péntek délelőtt arról tájékoztatta az MTI-t, hogy a repedéseket csütörtökön a kora esti órákban észlelték, az alagút falán a meglazult részeket eltávolítják.
Kapás Szabolcs kommunikációs vezető az MTI-nek elmondta: az előzetes vizsgálatok szerint a repedések helyi jellegűek, kizárólag a Szekszárd és Pécs között található C alagút bevezető szakaszát érintik. A szakértői vizsgálatok lezárását követően a kivitelezők az elkövetkezendő napokban elvégzik a garanciális javítást.
A forgalomkorlátozás néhány órán belül megszűnhet.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Szekszárd-Pécs közötti 81 kilométeres szakaszon találhatók Magyarország első gyorsforgalmi közúti alagútjai. Bátaszék és Véménd között összesen négy átjáró épült, amelyek közül a leghosszabb 1331 méteres. Ezen kívül van még egy 865 méter, illetve két rövidebb: egy 418, illetve egy 399 méter hosszúságú. Korábban sok bírálat érte a beruházást, mert a szakemberek egy része elhibázottnak tartotta, hogy a dombos, löszös terepen alagutakat fúrjanak. Emlékezetes: az alagutak jelentősen megnövelték az autópályaépítés költségét. Az autópályaszakasz 81 kilométer hosszú, 266 milliárd forintba került.