Pénzcentrum • 2011. január 21. 09:32
2010 decemberében 9,75%-kal 3 935-re csökkent az eladott új autók száma Magyarországon, az elmúlt év egészét tekintve 27,86%-kal 43 823-ra mérséklődött az értékesítés az előző év azonos időszakához viszonyítva - áll a Jato Dynamics autópiaci információkat szolgáltató cégcsoport közleményében.
Az elmúlt év utolsó hónapjának slágermárkája a magyar piacon az Opel volt 476 eladott gépkocsival, az egy évvel korábbi adathoz képest 86,62%-osos javulásnak köszönhetően a német autómárka piaci részesedése decemberben 17,64%-ra nőtt.
Hazánkban a legalább 2,5%-os piaci részesedéssel rendelkező márkák közül a legnagyobb csökkenést értékesítés az értékesítésben a Suzuki, a Honda és a Peugeot szenvedte el, sorrendben 89,55%-os, 40,86%-os és 28,74%-os visszaeséssel.
Címkék: