A Hegyalja Fesztivált is ajánlják

Pénzcentrum2010. január 21. 18:32

"Élmény veled" szlogennel január 20-án hivatalosan is elindította a Magyar Turizmus Zrt. a Fesztiválok évét.

A társaság évek óta tematizálja marketingkommunikációját, a zöld turizmus, a vizek és a kultúra fókuszba állítása után az idén a fesztiváloké lesz a főszerep - természetesen a Pécs Kulturális Főváros rendezvények kiemelt figyelmet kapnak. A társaság az egyes fesztiválokról tematizáltan ad majd információkat, vagyis például a fiataloknak szóló zenei fesztiválok - függetlenül attól, hogy azt ki szervezi - is egy közös kiajánlóban szerepelnek, a zöldfesztiválok pedig - ilyen volt a Hegyalja Fesztivál is tavaly - külön jelölést kapnak.

A szokásos nyomtatott és outdoor-kampányok mellett továbbra is alkalmazza majd a társaság a gerillamarketing eszközeit, nagyobb hangsúlyt fektetnek az online és a mobiltelefon-kampányokra.

Címkék:
gerillamarketing,