Pénzcentrum • 2010. január 18. 14:02
A kedvezőtlen újautó eladási statisztikák egyre feltűnőbb reklámok elkészítésére és minél figyelemfelkeltőbb propagandák alkalmazására sarkallják a gyártókat. Az Alfa Romeo ennek fényében egy bevásárlókocsiba állított modellel reklámozza az új MiTo-t azzal a szlogennel, hogy "Neked is lehet egy saját Alfa Romeód!".
A vevőcsalogató propaganda üzenete az, hogy az új Alfa Romeo MiTo egy megfizethető jármű, a megvásárlása belefér a családi költségvetésbe. A szokatlan összeállítás a legnagyobb belga bevásárlóközpontban látható, ahol a járókelők felé azt szeretnék közvetíteni, hogy megengedhetnek maguknak egy új Alfát.
Az ötlet szerint a napi fogyasztási cikkek mellett nem jelent megfizethetetlen terhet egy új autó, bár a kép tanúsága szerint nem mindenki értelmezte helyesen a látottakat. A képen látható ősz hajú úriembert az autó helyett jobban érdekli, hogy mi van a kosárban.
Szakértők szerint az Alfa Romeo MiTo-t valószínűleg nem ez a kampány, hanem a jármű kiemelkedő teljesítménye fogja eladni. A vásárlás ösztönzése azonban még az olasz gyártónak is fontos ezekben a nehéz időkben.