Elképesztő újdonsággal rukkolt elő a Revolut: ezentúl még biztonságosabb lesz a bankolás

Pénzcentrum2025. január 20. 17:02

A Revolut bejelentette, hogy elérhetővé teszi személyes ügyfelei számára az Alkalmazáson belüli hívásokat. Ez az új biztonsági funkció segít az ügyfeleknek a személyazonosság-lopáson alapuló csalások felismerésében, és megbízhatóbbá, biztonságosabbá teszi az ügyfélszolgálat és az ügyfelek közötti kapcsolatot.

A személyazonosság-lopásos csalások során valaki banknak, hatóságnak vagy megbízható személynek adja ki magát, és ráveszi áldozatát, hogy pénzt küldjön neki vagy megosszon érzékeny adatokat, veszélyeztetve ezzel az áldozat pénzének biztonságát. Bár a Revolut ügyfeleit érintő ilyen csalások száma közel két éve a legalacsonyabb szintre csökkent, még úgy is, hogy az ügyfélkör több tízmillió fővel bővült, azok számára, akik még mindig áldozatul esnek, az érzelmi és anyagi károk rendkívül súlyosak lehetnek.

Ezért a vállalat hónapokon keresztül tesztelte és fejlesztette az Alkalmazáson belüli hívásokat, hogy létrehozzon egy olyan, az alkalmazásba integrált funkciót, amelyet a bűnözők nem tudnak utánozni. Ez egy biztonságos módot kínál arra, hogy az ügyfelek közvetlenül a Revolut alkalmazáson keresztül beszéljenek az ügyfélszolgálattal.

A vállalat szeretné felhívni személyes ügyfelei figyelmét arra, hogy az ügyfélszolgálat hívásainak legnagyobb része az alkalmazáson belül fog zajlani. Az Alkalmazáson belüli hívások hamarosan a Revolut Business ügyfelei számára is elérhetők lesznek.

Woody Malouf, Head of Financial Crime a Revolutnál elmondta: „A személyazonosság-lopásos csalások komoly veszélyt jelenthetnek a fogyasztók számára. Tudjuk, hogy a csalások megelőzésének leghatékonyabb módja, ha minél gyorsabban megszakítjuk a csalás folyamatát, még mielőtt bármilyen pénz átutalás történne. Ezért kínálunk ügyfeleink számára innovatív megoldásokat, amelyek segítenek gyorsan felismerni a csalásokat. Az ügyfélszolgálati hívásaink döntő többsége az alkalmazáson belül fog zajlani, így ha váratlan hívást kap a személyes fiókjával kapcsolatban a Revolut nevében, azonnal bontsa a vonalat, és ellenőrizze az alkalmazáson keresztül,  hogy valóban a Revoluttal beszél-e. Az alkalmazáson belüli hívások garantálják, hogy az ügyfél 100%-ig biztos lehet abban, hogy a Revoluttal, és nem egy csalóval áll kapcsolatban.”

JÓL JÖNNE 2,9 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2 870 000 forintot igényelnél 6 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 56 207 forintos törlesztővel a K&H Bank nyújtja (THM 12,75%), de nem sokkal marad el ettől az CIB Bank 56 343 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A Revolut továbbra is azt javasolja ügyfeleinek, hogy segítségért az alkalmazás chat funkcióját használják, mivel ez a legbiztonságosabb és leggyorsabb módja az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételnek.

Címkék:
csalás, vállalat, alkalmazás, ügyfelek, revolut, csalások, revolut hungary,