Pénzcentrum • 2024. február 14. 13:14
Várkonyi Balázs stratégiai együttműködésre lép az Avokadoval, így az ED Group Kft. részesedést szerez a népszerű bevásárlóplatformban. A társulással a hazai online kiskereskedelem képének átalakítását tervezik, céljuk, hogy 5-10%-ot szakítsanak ki az FMCG szektorból - közölte a cég.
Az új felületen bolti áron válogathatunk több különböző kiskereskedő termékeiből egyetlen vásárlás során, a személyre szabott csomagot pedig egy időpontban, egy futár viszi házhoz, akár néhány órán belül. A társulás célja egyértelmű: olyan FMCG platform létrehozása, amely amellett, hogy kielégíti a vásárlók széles körű igényeit, a kereskedők számára is elősegíti a digitális piacra való belépést és a vevőkör bővítését.
Az együttműködésünk nem kizárólag üzleti lépés, hanem újabb mérföldkő az innováció és a hatékonyságnövelés útján. Már az Avokado indulása előtt elhatároztuk, hogy az Egyesült Államokban közkedvelt Instacart bevásárlóplatform modelljéhez, kiválóan működő, sokrétű rendszeréhez és technológiájához hasonlót fejlesztünk, adaptálunk a magyar piaci igényekhez igazítva. Hisszük, hogy ebben a törekvésünkben az újonnan kötött partnerség is szerepet játszik majd
– fejtette ki véleményét Matócza Szabina, az Avokado ügyvezetője. Most ráadásul a február 14. és 16. között leadott rendeléseket ingyenesen viszik házhoz a futárok. Sőt, egy szerencsés vevő vásárlásának teljes összegét visszanyerheti - írták.