Pénzcentrum • 2023. december 17. 09:32
A Youtube okostévés appja ritkábban fogja hirdetésekkel megszakítani a videózást, cserébe viszont sokkal hosszabbak lesznek a reklámblokkok.
Folytatódik a YouTube reklámokkal kapcsolatos "reformja". A Google leánycégének okostévés appján innentől kezdve próbálja majd ugyan ritkábban hirdetésekkel megszakítani a videózást, cserébe viszont sokkal hosszabbak lesznek a reklámblokkok - írja az Origo. A hirdetések átugrásának opciója jelenleg jellemzően 5-10 másodperc után jelenik meg, mostantól viszont akár 45-60 másodpercet is igénybe vehet majd a felbukkanása.
Mint az a cikkben olvasható, a YouTube szeptemberben kezdte meg a változtatás nyilvános tesztelését, a metrikái szerint az új rendszerrel 29 százalékkal nőtt a két reklámblokk megjelenése között eltelt idő. A cég korábban azt a választ kapta állítólag egy felmérés során, hogy a nézők inkább a ritkább és hosszabb reklámblokkokat preferálják, mintsem a gyakori és rövid típusúakat.