Pénzcentrum • 2022. október 2. 12:07
Újabb leállások várhatóak novemberben a CIB Banknál, miután a pénzintézet informatikai karbantartásokat fog végezni a rendszerén. Több szolgáltatás, mint a netbank vagy a mobilapp is elérhetetlen lesz így időszakosan.
A CIB Bank tájékoztatása szerint a pénzintézet egy nagyobb karbantartásra készül novemberben, aminek során időszakosan nem lesz elérhető a CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online. Ebből kifolyólag pedig az online bankkártyás vásárlásokat se tudják majd az ügyfelek, hiszen a bank mobilaplikációja is leáll. A bankkártyaletiltás ebben az időszakban is elérhető lesz, azonban a telefonos ügyfélszolgálat csak korlátozottan lesz elérhető.
November 5. hajnali fél három és öt óra között, illetve 14-én éjfél és fél három között teljes szolgáltatáskiesés várható a CIB kártyákkal végzett bármilyen (ATM, POS, online/internetes) tranzakció esetén, a CIB ATM-eken és CIB POS terminálokon végzett tranzakciók esetén, valamint a CIB eCommerce (kereskedők számára nyújtott internetes kártyaelfogadás) szolgáltatásban. Emellett fennakadás fordulhat elő a pénzintézet által kibocsátott kártyák aktiválásában és limitmódosításában is, illetve a fent írtakhoz hasonlóan az internetes szolgáltatások is leállnak majd.
November 9. este 10 és éjfél között, továbbá másnap este 10 és éjfél között a bank Business Terminál szolgáltatásai egyáltalán nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek, valamint ebben az időszakban is korlátozottan lesz elérhető a telefonos ügyfélszolgálat. November 18 este 6 órától kezdve egy napon keresztül, egészen másnap 6 óráig pedig a lízing funkciókat nem tudják majd használni az ügyfelek a CIB Bank mobilalkalmazás, a CIB Bank Online, a CIB Internet Bank szolgáltatásokban.