Pénzcentrum • 2022. július 25. 08:46
Hiába az előfizetők számának csökkenése, a legnagyobb streaming szolgáltató növelte a bevételeit.
Hamarosan elindul a Netflix azon csamogaja, amelyért hiába kell fizetni, reklámok is lesznek a tartalmak között - írja az Origo. A cég ezt a csomagot már korábban bejelentette, azonban azt most sem tudni, hogy mennyibe fog kerülni - persze olcsóbb lesz valamivel, mint a hagyományos csomagok, amelyek díjának kifizetésével kikerülhetjük a reklámokat.
A Netflixre rút idők járnak 2022-ben: az első negyedévben 200 ezer, a másikban ennek csaknem az ötszörösét, 970 ezer felhasználót veszítettek világszerte. Utóbbi furcsa módon még jó hír is volt a vállalat számára, mert a szakemberek és a cég felsővezetése is 2 milliós mínusszal számolt, így a negyedéves beszámoló után még nőtt is a cég értéke.