Pénzcentrum • 2021. július 21. 09:29
Július végén mégsem kapcsolja le a Vodafone a Horizon Go nevű streaming-szolgáltatását. MInt írták, a szolgáltatás folyamatossága érdekében a Horizon Go addig marad, ameddig a saját, Vodafone TV applikációjuk nem készül el.
Bár korábban a Vodafone Magyarország már bejelentette ügyfeleinek, hogy július végén megszünteti a Horizon Go nevű streaming-szolgáltatását, ez egyelőre az újbóli számlaleveles tájékoztató szerint elmarad – írja az mmonline.hu.
Mint a szolgáltató közölte: a Horizon Go szolgáltatás a korábbi tájékoztatással ellentétben nem 2021. július 31-én kerül kivezetésre. Előfizetőink visszajelzései alapján Társaságunk úgy döntött, hogy a Horizon Go lekapcsolását későbbre tolja.
A kivezetés pontos részleteiről hamarosan tájékoztatunk minden érintett előfizetőt. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy az ügyfeleink igényeit és a legkorszerűbb piaci megoldásokat szem előtt tartva fejlesszük szolgáltatásainkat. Ennek egyik fontos lépése lesz a Horizon Go alkalmazás kivezetése, melyet a jövőben a Vodafone TV applikáció fog felváltani. A szolgáltatásbiztostás folyamatossága érdekében a Horizon Go kivezetése a Vodafone TV App szolgáltatás bevezetését követően történik meg. Minden érintett ügyfelet tájékoztatni fogunk a kivezetés előfizetői kérések alapján eltolt időpontjáról és az új Vodafone TV App szolgáltatás bevezetésének részleteiről és feltételeiről
- írták. A Horizon Go szolgáltatás lényege, hogy az alkalmazással bárhol és bármikor megnézhetők a kívánt műsorok, például utazás közben akár 3 képernyőn egyidőben. A TV alkalmazások médiaeszköz típusától függően érhetők el tévé-előfizetés mellé díjmentesen. A Horizon Go-t a Vodafone a UPC Magyarország 2019-es felvásárlásával örökölte meg.