Pontosított a Vodafone: itt vannak az ötnapos ügyintézési leállás részletei

Pénzcentrum2021. július 12. 12:59

Július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállás lesz. Ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) is átmenetileg szünetel.

A hétvégn a Pénzcentrum is megírta, hogy július 24-28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállás lesz.

Most a szolgáltató pontosította, mire is számíthatnak az ügyfelek: mint írták, a fejlesztés és a technikai átállás az alapvető – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV – szolgáltatásokat nem érinti, az online és offline ügyintézési platformokat azonban igen.

Az érintett napokon díjcsomag váltásra és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség. Ugyanakkor az otthoni vezetékes szolgáltatáshoz kapcsolódó készülékvásárlása (tablet, TV) ebben az időszakban is elérhető.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Az alapvető szolgáltatások – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint tv – az ügyintézésben tapasztalható rövid technikai szünet alatt is a megszokott módon, zavartalanul fognak üzemelni. A mobilszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési rendszer fejlesztésére azért van szükség, mert a különböző kiszolgálói platformokon futó folyamatokat, egyetlen központi platformra szeretné helyezni a vállalat azzal a céllal, hogy hatékonyabban és gyorsabban tudják kiszolgálni az ügyfelek igényeit. A fejlesztésnek köszönhetően gyorsabbá és kényelmesebbé válik a jövőben a Vodafone-os ügymenet. Az érintett ügyfelek megértését és türelmét kéri a szolgáltató a július 24. és 28. közötti időszakban.

A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, SMS-ben és e-mail-ben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek. A Vodafone lakossági ügyfelei a 1270-es, vállalati ügyfélei pedig a 1788-as telefonszámon, vagy személyesen az üzletekben érdeklődhetnek

Címkék:
mobilinternet, mobilszolgáltató, Vodafone, fejlesztés, mobilfizetés, mobil, szolgáltató, átállás, ügyfelek, vodafone mobil, vodafone magyarorszag,