Pénzcentrum • 2014. június 21. 11:04
Az okostelefonok széles körű elterjedésének köszönhetően egyre többen igénylik és használják a különféle internet- és mobilbanki szolgáltatásokat.
Míg néhány évvel ezelőtt a mobiltelefonokra kifejlesztett banki alkalmazások gyerekcipőben jártak, ma már egyre több ügyfél választja a jelentős időmegtakarítással járó, kényelmes tranzakciós lehetőségeket. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a mobilbanki alkalmazások ma már közel teljes körű funkcionalitással rendelkeznek, iparági szinten is folyamatos a fejlesztés.
A Raiffeisen Banknál például elmondták: tapasztalatuk szerint minden 4-edik ügyfél már az
interneten (is) intézi banki ügyeit, míg az internetes banki
szolgáltatásokat használok közel 20 százaléka már aktívan használja a
mobilbanki alkalmazásokat is. A pénzintézetnél néhány napja újult meg az IOS/Andoid rendszerű telefonokon elérhető mobilbanki alkalmazás, valamint az internetes banki felületen is számos újítást vezettek be.