Pénzcentrum • 2014. február 6. 18:21
Akadozott a bankkártyás fizetés és a netbank az UniCredit Banknál csütörtökön - írja az Index.
A lapnak több olvasója is arra panaszkodott, hogy nem tudott fizetni a bankkártyájával, a pénztárnál a gép azt jelezte, hogy nincsen pénz a számláján.
Az ügyfelek az UniCredit telefonos ügyfélszolgálatánál azt a választ kapták, hogy a kártyás kollégák már dolgoznak az ügyön, hogy mikorra hárítják el a problémát, nem tudták megmondani. Voltak, akik a netbankra is panaszkodtak, többek szerint azt nem, vagy csak korlátozottan lehetett ma elérni.
A bank sajtóosztálya később arról tájékoztatott, hogy sikerült elhárítani minden bankkártya-használattal kapcsolatos átmeneti zavart, és már a netbankkal sincsenek gondok. Este még az ATM-en keresztül történő készpénzbefizetés és az internetbank még akadozott, azonban azóta mindent megjavítottak.