MTI • 2013. április 8. 18:04
A Magyar Telekom áprilisban megkezdi új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetését, az ezzel kapcsolatos informatikai átállás és adatmigráció miatt április 17. és 21. között az ügyintézés csak részlegesen működik majd, április 20-án, szombaton pedig a társaság üzletei zárva tartanak - közölte a Magyar Telekom.
Április 17. és 21. között egyes ügyintézési lehetőségek csak részlegesen lesznek elérhetők az MTelekom üzleteiben, továbbá nem lesz mód önkiszolgáló ügyintézésre telefonon vagy online felületen. A társaság által nyújtott szolgáltatások zavartalanul működnek az átállás ideje alatt is, a rendszerindítás nem érinti a létesítési és hibaelhárítási munkákat sem. A tervek szerint hasonló átállásra kerül sor az idén júliusban és októberben is.
A cég április 4-én jelentette be, hogy korszerűsíti ügyfélszolgálati rendszerét és integrált számlázási rendszert vezet be. A társaság egyszerűbb és gyorsabb ügyfélkiszolgálást ígér, továbbá új formátumú és könnyen áttekinthető számlákat. Az új rendszer lehetővé teszi az egységes számla megvalósítását. Ez azt jelenti, hogy a több szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek egy számlát kapnak az összes szolgáltatásról, és egy ügyfélszámuk lesz. 2013 októberétől a teljes lakossági ügyfélkör vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati folyamatát már az új rendszer fogja kiszolgálni, a teljes funkcionalitást 2014-ben éri el, amikor már a mobil termékekre is kiterjed a rendszer működése.