Elképesztő trend hódít a közösségi médiában: így nyaral most rengeteg fiatal, mi járhat a fejükben?

Pénzcentrum2024. augusztus 28. 13:46

A közösségi média és az utazás kapcsolatában új trend figyelhető meg: egyre többen inkább zárják ki teljesen ezeket a platformokat utazásaik során, ezzel céljuk, hogy ismerőseiket később szembesítsék csak titkos kiruccanásaikról - írta meg a HuffPost.

Egy új közösségi médiás trend, a „sneaky Euro trip” során az emberek elkerülik a szokásos nyaralási posztolást, és titokban utaznak el valahová. Ez a trend különösen a 21-35 éves korosztály körében népszerű: ilyenkor az utazók csendben maradnak a közösségi médiában, majd váratlanul európai helyszínekről tesznek közzé képeket, miután hazaértek. A „sneaky Euro trip” lényege, hogy az utazás titokban marad az indulásig és sokszor még az utazás ideje alatt is, amivel egyfajta titokzatosságot és izgalmat visz a nyaralásba.

Ez a trend részben a pandémia utáni utazások fellendülésének köszönhető, de sokan azért is választják ezt, mert szeretnének kiszakadni a mindennapokból és a közösségi média nyomásától.

Bár ez a trend számos előnnyel jár, vannak kihívások is, például a család és barátok tájékoztatása az utazásról, valamint a biztonság megőrzése egy új helyen. Az utazók gyakran különös óvatossággal kezelik a helyzetet, és előre megtervezik, hogy mi történik, ha például elvesztik a telefonjukat vagy az útlevelüket. Ennek ellenére sokak számára a közösségi médiától való elszakadás és a személyes élmények megélése óriási előnyt jelent, és hozzájárul a lelki jólléthez.

Címkék:
utazás, nyaralás, veszély, szórakozás, trend, kikapcsolódás,