Pénzcentrum • 2024. május 29. 20:52
Olyat húzott a kalapból az egyik legismertebb magyar influenszer, Whisper Ton, amire még nem volt példa itthon. Ja, de! Whisper Ton is beáll a sorba, és piacra dobja saját italmárkáját. A Sparkly néven fémjelzett ital 3 ízben lesz kapható júniustól.
Úgy látszik, nem sok kreativitás szorult a magyar influenszerekbe, amikor azon gondolkodnak, milyen bizniszbe vágjanak, ha már nem elég a "hagyományos" infuenszer-marketingből származó bevételük. Egyre többen rukkolnak elő ugyanis a zseniális ötlettel: energiaitalt, üdítőitalt dobnak piacra. Emlékezzünk vissza, anno Zsozéatya indította a sort az Nber energiaitallal, de van már italmárka-biznisze (ZENERGEE néven) Dopeman-nek is.
Ezúttal pedig a közismert magyar influenszer, Whisper Ton jelentette be, hogy piacra dobja saját italmárkáját, a Sparkly-t. Íme az igazán újdonságnak számító videós bejelentés, amiből az is kiderül, aki ezt az italt issza, pillanatok alatt olyanná válhat, mint Whisper Ton és közismert barátai:
Mint az a videóban elhangzik, a terméket júniustól lehet majd kapni, és három ízben - sárkánygyümölcs-grapefruit; mango-maracuja; bodza-citromfű - kerül majd piacra. A termékről ezen túlmenően egyelőre nem sokat tudni, így azt sem, hogy klasszikus energiaital lesz-e, vagy a fiatalok energiaital-fogyasztásának terítéken lévő korlátozása miatt inkább egy sima, fémdobozos üdítőital, esetleg valamilyen alkoholos long-drink. Egy biztos, a videóban pusztán "italnak" hívják a terméket.
Amúgy Whisper Ton italmárkájanak a dropjáról készült videó - amit több mint egy tucat videós-szakember készített - sem túl nagy ötlet. Hiszen épp a napokban láttunk egy erre kisértetiesen hasonlító alkotást a BALAZS KICKS sneaker-webshop tulajdonosától, aki szintén üdítőital-gyártásra adta a fejét, mondjuk legalább komolyabb szakmai háttértámogatással. Whisper Ton videója alatt amúgy azt írják, hogy Ryan Trahan amerikai YouTuber, vlogger és vállalkozó munkássága adta az inspirációt a reklámfilmhez.
Prémium kategóriás üdítőitalt dobott piacra Balogh Levente és Pachert Balázs is
Nemrég számoltunk be róla, hogy Prémium kategóriás üdítőitalt dobott piacra Balogh Levente és Pachert Balázs. A Pénzcentrumnak a Szentkirályi Magyarország alapító tulajdonosa elmondta, hogy a terméket, árazás és egyéb terméktulajdonságok szempontjából is az amerikai Prime üdítők versenytársának szánják. Erről itt olvashatsz részletesen:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
Nyitókép: képernyőkép Whisper Ton videójából - youtube.com/@WhisperTon