Felfordultak a tévézési szokásaink újévkor: meglepő, melyik csatornát nézte a legtöbb magyar

Pénzcentrum/MTI2023. január 7. 15:03

A Duna televízió lett a nézettségi verseny győztese a 2022-es esztendő utolsó estéjén. A Csináljuk a fesztivált! szilveszteri műsorának a fiatal, 18-49 évesek körében elért közönségaránya többszöröse volt a csatorna éves átlagos közönségrészesedésének.

 A Csináljuk a fesztivált! a legnézettebb műsor volt szilveszter este, vagyis piacvezető volt a sávjában; a műsor közönségaránya 14,9% lett. Mint elhangzott, a show szilveszteri adásának nézettsége a teljes népesség körében a kereskedelmi csatornákéhoz képest a kétszeresét produkálta.

A műsor a 18-49 év közötti korosztályban 8,9 százalékos közönségarányt ért el, ez pedig Rókusfalvy Lili, a sorozat társműsorvezetője szerint azt jelenti, hogy  a show nézettsége a teljes népesség körében a kereskedelmi csatornák nézettségének kétszeresét produkálta.

Címkék:
tv, népesség, szórakozás, műsor, show,