Pénzcentrum • 2022. február 2. 16:01
Az Instagram és a Youtube mellett egyre népszerűbb a TikTok videómegosztó, őrült pénzeket keres egy-egy videós, az Egyesült Államokban, főleg termékek reklámozásával.
A fiatalok közel 40 százaléka szeretne influencer lenni, közel 90 százalékuk pedig rendszeresen követi őket különféle közösségi felületeken. Egészen elképesztő, de sokan napi 1-1,5 órát töltenek kedvenc influencerük követésével. Az influencerek hitelessége ma már vetekszik a családéval, és fej fej mellett van a tanárokhoz képest is. Az influencer világ által leginkább érintett 14-18 éves válaszadók döntően az Instagram-onés a YouTube-on követik figyelemmel kedvenc influencereiket. A TikTok azonban gyorsan nő, a legfiatalabb korosztály egyre nagyobb százaléka van itt is jelen.
Nem rég összegyűjtötték a TikTok legjobban kereső tartalomgyártóit. A 2021-es listát egyértelműen a fiatal nők uralják: ők ezen a platformon tettek szert hírnévre, csupán egyetlen fiatal férfi fért fel a listára - számol be a haszon.hu.
1. Charli D’Amelio
- Követők: 135,3 millió fő
- Bevétel: 17,5 millió dollár
2. Dixie D’Amelio
- Követők: 57 millió fő
- Bevétel: 10 millió dollár
3. Addison Rae
- Követők: 86,5 millió fő
- Bevétel: 8,5 millió dollár
4. Bella Poarch
- Követők: 87,9 millió fő
- Bevétel: 5 millió dollár
5. Josh Richards
- Követők: 25,6 millió fő
- Bevétel: 5 millió dollár