Átverés: így készülnek a reklámfotók a valóságban - képeken a leleplezés

Mr. Lájk2017. június 28. 12:31

Mostanra már a legtöbben tisztában vagyunk azzal, hogy amit a reklámokban látunk, csak illúzió, a valósában nem létező dolgokkal próbálnak minket vásárlásra ösztönözni. Öt képpel rántjuk le a leplet az átverős reklámképekről .

Az egy dolog, hogy a gyorséttermek szendvicsei kevésbé vonzóak, mint a reklámokban összeállított ételek. Vannak azonban olyan átverős trükkök, amikkel olyan hatásokat érnek el, amelyek a valóságban nem is léteznek. Persze mire bemegyünk a boltba, hogy megvegyük a terméket sokszor már nem akarunk kihátrálni a dologból, és végül ránksózzák az egyébként nem is olyan vonzó terméket.

Hogyan készítik az átverős reklámképeket?

Az autó nem is a tengerparton, hanem a terepasztalon megy végig:

A rejtelmes füstöt egy e-cigi szolgáltatja:

A frissen sült étel gőzeit egy párásító adja:

Az esküvői képhez a vízcseppeket egy ember köpése adja:

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el,  havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

 

Az ötvenes évek utcaképe csak a terepasztalon létezik:

 

Címkék:
hamisítás, átverés, reklám, fotózás, hirdetés, lájk, utcakép,