Itt a hivatalos dátum: januártól megszűnik Magyarországon a Vodafone, ne keresd, ez lesz helyette

Portfolio2024. november 6. 13:29

Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése - írja a Portfolio. A cégcsoport 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a Digi, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.

A 4iG Csoport magyar távközlési kereskedelmi vállalatainak vezérigazgatója, Bányai Tamás elmondta, hogy a 4iG-nél tavaly megkezdett transzformációs program lezárulását követően négy területet fed majd le a 4iG tevékenysége:

  • telekommunikáció
  • infrastruktúra szolgáltatások
  • IT/SI szolgáltatások
  • űr-és védelmi szolgáltatások.

A telekommunikációt a Vodafone, a Digi, az Invitech és az Antenna Hungária alkotja, ami jelenleg négy különálló cégként működik. A program egyik kiemelt célja, hogy a jelenleg működő négy magyarországi távközlési vállalatból egy kereskedelmi és egy infrastruktúra vállalat hozzon létre. A Digi, az Invitech és az Antenna Hungária esetében a szeparáció már sikeresen lezárult, a Vodafone Magyarország esetében pedig idén év végén zárul le a szétválasztási folyamat.

2025. január 1-jével Vodafone Magyarország új struktúrában – a kereskedelmi társaság ONE Magyarország Zrt., az infrastruktúra társaság pedig V-Hálózat Távközlési Zrt. néven – jelenik meg a piacon. Ez azt jelenti, hogy a Vodafone Magyarország 2025. január 1-jétől új néven, One Magyarország Zrt-ként, míg az Invitech, az Antenna Hungária és a Digi 2025. második feléig még önálló jogi entitásként működik. A távközlési kereskedelmi cégek teljes integrációja is ekkor valósul meg: a kereskedelmi távközlési vállalatok mindegyike beolvad a One Magyarország Zrt-be.

A lépéssel létrejön Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben. A cél, hogy Magyarország vezető telekommunikációs cégévé váljunk – tette hozzá Bányai Tamás.

Egységes, integrált hálózatra épül majd a szolgáltatás mind a mobil, mind a vezetékes szolgáltatásoknál, hatékonyabb hálózati infrastruktúra épül ki a négy vállalat infrastruktúrájából - közölte Bányai Tamás. A One kiszolgálja a lakossági szegmenst mobiltelefon, televízió és vezetékes szolgáltatásokkal. Az üzleti előfizetőket, vállalati, kormányzati ügyfeleket, a One Solutions alatt fogja kiszolgálni, beleértve az 5G és az IoT technológiát, a felhő alapú szolgáltatásokat és adatbiztonságot, valamint a kiberbiztonsági megoldásokat.

A szolgáltatásportfólió mellett az üzlethálózat is megújul: a Digi, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One 98 településen mintegy 135 üzletben várja majd ügyfeleit. Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a Digi, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken – úgy mint weboldal és applikációk – intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A közép-és nagyvállalati – jelenlegi Invitech és Vodafone Business ügyfelek – szintén egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és nekik dedikált kapcsolattartójukon keresztül intézhetik ügyeiket.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős üzletfejlesztési és innovációs vezetője részletesen bemutatta az új márka arculatát, amelyben a türkiz, a fekete és a fehér színek dominálnak, a kör alakú logóban kézzel írt márkanév pedig az emberközpontúságot szimbolizálja. A One szlogenje -

„Minden pillanat számít” - kifejezi a márka legfontosabb küldetését: a kapcsolatteremtés minden formájának támogatását

– tette hozzá. A névválasztás nem véletlen, két másik országban a cégnek már One néven fut a mobilszolgáltatása. Ezek közül az egyik az albán One Telecommunications (itt egyébként a név még a korábbi tulajdonos Deutsche Telekomhoz köthető), a másik pedig a korábban Telenor Montenegro néven futó vállalat, amelyet One-ra kereszteltek át.

A márkaváltás során a jelenlegi ügyfeleknek teendőjük nincs, szerződéseik és szolgáltatásaik változatlan formában folytatódnak. A Vodafone és Digi ügyfeleket nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak - közölte a 4iG.

Címkék:
otthon, Vodafone, telekommunikáció, 4ig, one,