MTI • 2020. október 1. 10:31
Az NKM Energia Zrt.-re, az NKM energiaszolgáltatójára hivatkozó újabb visszaélések történtek az elmúlt napokban, a csalók az NKM online ügyfélszolgálata nevében, számla elkészülésére hivatkozva hamis e-mailekkel vették célba a magyarországi internethasználókat - hívta fel a figyelmet közleményében a Nemzeti Közművek (NKM).
Kiemelik: az ügyfelek banki adataira fókuszáló csalók különböző meghamisított e-mail címről küldik ki a számla elkészültére vonatkozó leveleket. Fontos tudni,
Az ügyfeleknek minden esetben erről a két e-mail címről érkezik a hivatalos, hiteles tájékoztatás, amennyiben új földgáz- vagy áramszámlájuk készül.
Az NKM online ügyfélszolgálati honlapján sosem kérik ügyfeleiktől, hogy adják meg a bankkártyás fizetéshez szükséges adataikat. Azokat minden esetben a biztonságos banki felületre történő átirányítást követően kell csak megadniuk - hívta fel a figyelmet az NKM, egyúttal közölte: elhatárolódik minden, nem hivatalos úton történő megkereséstől és csalási kísérlettől, ezek felderítésében együttműködik a rendőrséggel és más hatóságokkal.