Pénzcentrum • 2020. március 25. 10:33
Egyesével vizsgálták felül az elmúlt napokban a korábban tervezett hálózati beavatkozásokat az E.ON szakemberei, hogy csak a feltétlenül szükséges esetekben kelljen a rendkívüli helyzetben ilyen munkát végezni. Az ügyfelek a vállalat weboldalán tájékozódhatnak az őket érintő tervezett munkákról, a lemondásokról, erről e-mail vagy sms formájában értesítést is igényelhetnek.
A vállalat az eddig megtett óvintézkedések mellett az elmúlt másfél hétben egyesével felülvizsgálata azokat a korábban tervezett hálózati beavatkozásokat, melyek az ügyfelek számára áramszünettel járnának. Ezeket a munkálatokat még az új koronavírus járványt megelőzően hirdették meg az érintetteknek, a kialakult helyzetre való tekintettel az ügyfelek kényelme érdekében azonban átszervezik ezeket.
A szakemberek arra törekszenek, hogy minél kevesebb, csak a valóban feltétlenül szükséges beavatkozást végezzék el, hiszen a jelenlegi helyzetben sokan vannak most otthon. Éppen emiatt azonban az áramellátás biztonságának folyamatos garantálása is kiemelten fontos az E.ON számára. Minden esetben egyedileg vizsgálja meg a vállalat, hogy ellátásbiztonsági szempontból jelent-e kockázatot a halasztás, a tervezett üzemszünet kiket érintene (például hatással lenne-e gyógyszertár vagy élelmiszerbolt működésére) és mennyi az ellátás nélkül elfogadható időtartam a nem halasztható esetekben.
Az E.ON emellett további intézkedésig elhalasztott minden gyengeáramú rendszerfejlesztéshez szükséges beavatkozást és nagy számú rekonstrukciót. Az ilyen jellegű munkálatokat csak azokban az esetekben végzik el a szakemberek, amikor a tervezett karbantartás rövid távon nagyobb kiterjedésű üzemzavart előz meg (ilyen például egy autóbalesetben megsérült oszlop cseréje).