Pénzcentrum • 2019. április 17. 16:02
Mostantól maguk az ügyfelek dönthetik el, hogy a hónap melyik napján szeretnék befizetni a villanyszámlájukat az E.ON-nál. Az energiavállalat lehetőséget biztosít az egyéni befizetési határidők beállítására az adott hónap 1-je és 25-e között.
A szolgáltatást azok az ügyfelek vehetik igénybe, akik számlájukat elektronikus formában kérik, illetve átutalással vagy csoportos beszedési megbízással fizetik ki azokat. A határidő kiválasztására, illetve megváltoztatására évente egy alkalommal van lehetőség, az ezt követően kiállított számlákat már az új, az ügyfél által meghatározott napig kell kifizetni - írja közleményében az E.ON.
A vállalat az új szolgáltatás bevezetésével szeretné ezen felül ösztönözni az egyébként egyre elterjedtebb környezetbarát elektronikus számlafizetést is. Egyre többen vannak ugyanis azok, akik nemcsak a számlafizetést teszik papírmentessé, de magát a számlát is elektronikusan szeretnék megkapni. Bár a lehetőség hosszú ideje elérhető, egyelőre csak kevesen tudják, hogy az elektronikus számlát ügyintézéskor igazolásként bármely hivatalos szerv elfogadja. Mivel az online ügyfélszolgálaton keresztül a régi számlákat is néhány kattintással elő lehet hívni, nem szükséges a papírok tárolásával bajlódni. A szolgáltatást a meglévő csatornákon (személyes iroda, e-mail, levél) kívül az E.ON weboldalán is meg lehet majd találni.
Az E.ON folyamatosan azért dolgozik, hogy az ügyfelek egyszerűen, kényelmesen és a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket, és minél elégedettebbek legyenek az elérhető megoldásokkal. A változások a közösségi médiát is érintik: a vállalat Facebook oldalán az érdeklődök üzeneteit tavaly nyár óta chatbot fogadja, amely a nap 24 órájában rendelkezésre áll. A nemrég bevezetett újdonságok között található a tervezett üzemszüneteket egyszerűen megjelenítő Google alapú térkép is a vállalat Facebook és weboldalán. A digitális újítások sorába illeszkedik az elektronikus számlázás és adminisztráció fejlesztése, amellyel nemcsak gyorsabbá és kényelmesebbé, de zöldebbé is válik az ügyintézés, illetve folyik az ügyféllevelek teljeskörű megújítása.