Világgazdaság • 2015. július 21. 09:32
Az ügyfeleknek csak kis része jelezte, hogy nem ért egyet a távközlési tarifák július elsejével hatályos emelésével - írja a Világgazdaság.
Nem publikus üzleti információ, hogy eddig hányan nyilatkoztak. A két cég tehát üzleti titokként kezeli a számokat, ezért az sem derülhet ki, hogy ez az eredmény mennyiben van összhangban a cégek várakozásaival. A két cég együttesen több mint nyolcmilliós ügyfélszámához, de még az érintett mintegy négymillió előfizetőhöz képest is elenyésző lehetett az üzletekben várakozók száma.
Mindenesetre a Telenor ügyfélszolgálatai előtt június végén kígyózó sorok és a Telekom üzleteiben várakozók száma alapján másra lehetett számítani. Az ügyfélszolgálaton viszont ez a viszonylag kevés igénylő is tömegjeleneteket okozott.