Pénzcentrum/Index.hu • 2015. június 29. 14:00
Árat emelt a Telenor, de ha az ügyfél jelzi, hogy nem kér belőle, nem találkozik drágább tarifákkal. A napokban el kell intézni, hogy ne emeljék az árakat, ezért hatalmas sorok kígyóznak az ügyfélszolgálatokon.
A Telenor június elején bejelentette, hogy árat emel kétoldalú szerződésmódosítással, de az ügyfelek felbonthatják a szerződésüket, ha nem akarnak magasabb havidíjat fizetni. Rögtön botrány lett belőle, és végül a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) közbelépett. Ennek az lett az eredménye, hogy múlt pénteken közölték: eltekintenek az áremeléstől. Ehhez azonban az ügyfeleknek június 30-ig jelezniük, hogy nem kérnek a kétoldalú szerződésmódosítással bevezetni kívánt magasabb havidíjakból.
Az értesítés rövid határidővel és elég rossz időpontban ment ki, a pénteki munkaidő vége felé, aminek az lett az eredménye, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton hétfőn megnőtt a várakozási idő (és valószínűleg kedden is tömeg lesz). Az Index több olvasója is jelezte a lapnak, hogy fél órán át kellett várakozni, és akkor sem vette fel senki.
Az üzletek is túlzsúfoltak, annyian próbálják megakadályozni az áremelést.
- írja például egyik olvasójuk. Helyszíni beszámolók szerint néhány üzletben azzal próbálják gyorsítani a folyamatot, hogy felírják papírra az ügyfél telefonszámát, és azt ígérték, hogy ezzel elfogadottnak tekintik a nyilatkozatot, és vissza is hívják az ügyfelet.
Telefonon is el lehet intézni a dolgot:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Ez persze csak akkor működik, ha a 1220 éppen elérhető. Az indexes kolléga többször próbálta feltárcsázni a számot, és először el sem jutott az automata ügyfélszolgálat menüjébe ("a hívott szám átmenetileg nem elérhető"), utána két alkalommal foglaltat jelzett a telefon.