Pénzcentrum • 2014. január 30. 09:05
Végéhez közeledik az Elmű-Díjnet cicaharca. Az elektronikus fizetési szolgáltató azt közölte, rendszerében nem tudja tovább támogatni a villamos energia számlák kezelését.
Szerdára újabb, véglegesnek tűnő fordulatot vett az Elmű és a Díjnet elektronikus számlás ügyfelekért folyó harca. Miután az áramszolgáltató előző nap emailben ráijesztett azokra a fogyasztókra, akik január 15-e után is a Díjnetnek adott megbízási szerződéssel, a Díjneten keresztül fizetnék be a számlájukat, az elektronikus fizetési szolgáltató tegnap este azt közölte honlapján (pdf) az ügyfeleivel:
"a korábbi e-mailükben leírt kiegészítő szolgáltatásunk működésképtelenné vált (...) a szolgáltatás meghiúsulásával egyelőre nem tudjuk támogatni a villamos energia számláik Díjnetes kezelését."
Vagyis aki elektronikusan akar fizetni, annak mostantól csak az Elműnél van erre lehetősége.